14 Mart 2015 Cumartesi

Özgürüm. Artık.....

Bir kuş misali ruhum artık. Kanatlarını rahatca açan gökyüzüne kendini bırakan.



Özgürüm sandığım yıllarda prangalar takmışım farketmeden. Şimdi öğrendim uçmanın nedemek olduğunu. Gerçek hürriyetin tadına vardı ruhum. Hani klişe bir söz gibi gelir bize ve hep birbirimizi avutmak için söylediğimiz "merak etme her şerde bir hayır var ". Evet yaşadım ve öğrendim özgürlüğün bedeli ağır gibi gorunsede sonunda kuş kadar hür olmakda çabasıymış.

Öyle uzun uzadıya ablamlar kesmicem. Yada ahlar vahlar tuhtuhler dedirtmicem. Çünkü bu tur yazıları okurken ben hep derdim "ne kolay yazması evrene olumlu enerji yay demesi " diye. Ama öğrendim ki yazmak kadar kolaymış doğru kendini bulmak.

Sonsuz hürriyetle merhaba her yeni doğan güneşe ve geceyi aydınlatan aya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder